пятница, 20 декабря 2013 г.

მეორე მოდულის რეფლექსია:
მოსწავლეები თავად ირჩევენ თემატიკას,სამუშაო პროცესისა და მიღებული ცოდნის ჩვენების ფორმებს.
   მოსწავლეების ნამუშევრებმა და აქტივობამ უნდა წარმოაჩინოს მიღწეულია თუ არა სტანდარტი. უნდა შეძლონ მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება, რაც დაადასტურებს მიღებული ცოდნის სრულყოფილად გაგებას.
   მთავარია მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები, რომელიც აკავშირებს სასწავლო პროცესის სხვადასხვა დისციპლინას.
   მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები არსებითია,რათა შესაძლებელი გახდეს პროექტების ფოკუსირება ეფექტურ სწავლებაზე და ხელი შეუწყოს საგნობრივი სტანდარტების ძირითადი მიზნების მიღწევას. კითხვები მოსწავლეებს უბიძგებს, გამოიყენონ მაღალი სააზროვნო უნარები, ეხმარება მათ გაიაზრონ ზოგადი ცნებები და სთავაზობს სქემებს ფაქტობრივი ინფორმაციის ორგანიზებისათვის. მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები მოიცავს ზოგად, თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებს.
    ვინაიდან ზოგადი და თემატური კითხვები მოითხოვს შინაარსობრივ საკითხების სიღრმისეულ ცოდნას, ეს კი იწვევს მოსწავლეთა გააქტიურებას.
მოსწავლეები თავად ირჩევენ თემატიკას,სამუშაო პროცესისა და მიღებული ცოდნის ჩვენების ფორმებს.
   მოსწავლეების ნამუშევრებმა და აქტივობამ უნდა წარმოაჩინოს მიღწეულია თუ არა სტანდარტი. უნდა შეძლონ მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება, რაც დაადასტურებს მიღებული ცოდნის სრულყოფილად გაგებას.
   მთავარია მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები, რომელიც აკავშირებს სასწავლო პროცესის სხვადასხვა დისციპლინას.
   მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები არსებითია,რათა შესაძლებელი გახდეს პროექტების ფოკუსირება ეფექტურ სწავლებაზე და ხელი შეუწყოს საგნობრივი სტანდარტების ძირითადი მიზნების მიღწევას. კითხვები მოსწავლეებს უბიძგებს, გამოიყენონ მაღალი სააზროვნო უნარები, ეხმარება მათ გაიაზრონ ზოგადი ცნებები და სთავაზობს სქემებს ფაქტობრივი ინფორმაციის ორგანიზებისათვის. მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები მოიცავს ზოგად, თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებს.
    ვინაიდან ზოგადი და თემატური კითხვები მოითხოვს შინაარსობრივ საკითხების სიღრმისეულ ცოდნას, ეს კი იწვევს მოსწავლეთა გააქტიურებას.
მოსწავლეები თავად ირჩევენ თემატიკას,სამუშაო პროცესისა და მიღებული ცოდნის ჩვენების ფორმებს.
   მოსწავლეების ნამუშევრებმა და აქტივობამ უნდა წარმოაჩინოს მიღწეულია თუ არა სტანდარტი. უნდა შეძლონ მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება, რაც დაადასტურებს მიღებული ცოდნის სრულყოფილად გაგებას.
   მთავარია მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები, რომელიც აკავშირებს სასწავლო პროცესის სხვადასხვა დისციპლინას.
   მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები არსებითია,რათა შესაძლებელი გახდეს პროექტების ფოკუსირება ეფექტურ სწავლებაზე და ხელი შეუწყოს საგნობრივი სტანდარტების ძირითადი მიზნების მიღწევას. კითხვები მოსწავლეებს უბიძგებს, გამოიყენონ მაღალი სააზროვნო უნარები, ეხმარება მათ გაიაზრონ ზოგადი ცნებები და სთავაზობს სქემებს ფაქტობრივი ინფორმაციის ორგანიზებისათვის. მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები მოიცავს ზოგად, თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებს.
    ვინაიდან ზოგადი და თემატური კითხვები მოითხოვს შინაარსობრივ საკითხების სიღრმისეულ ცოდნას, ეს კი იწვევს მოსწავლეთა გააქტიურებას.
მოსწავლეები თავად ირჩევენ თემატიკას,სამუშაო პროცესისა და მიღებული ცოდნის ჩვენების ფორმებს.
   მოსწავლეების ნამუშევრებმა და აქტივობამ უნდა წარმოაჩინოს მიღწეულია თუ არა სტანდარტი. უნდა შეძლონ მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება, რაც დაადასტურებს მიღებული ცოდნის სრულყოფილად გაგებას.
   მთავარია მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები, რომელიც აკავშირებს სასწავლო პროცესის სხვადასხვა დისციპლინას.
   მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები არსებითია,რათა შესაძლებელი გახდეს პროექტების ფოკუსირება ეფექტურ სწავლებაზე და ხელი შეუწყოს საგნობრივი სტანდარტების ძირითადი მიზნების მიღწევას. კითხვები მოსწავლეებს უბიძგებს, გამოიყენონ მაღალი სააზროვნო უნარები, ეხმარება მათ გაიაზრონ ზოგადი ცნებები და სთავაზობს სქემებს ფაქტობრივი ინფორმაციის ორგანიზებისათვის. მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები მოიცავს ზოგად, თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებს.
    ვინაიდან ზოგადი და თემატური კითხვები მოითხოვს შინაარსობრივ საკითხების სიღრმისეულ ცოდნას, ეს კი იწვევს მოსწავლეთა გააქტიურებას.
მოსწავლეები თავად ირჩევენ თემატიკას,სამუშაო პროცესისა და მიღებული ცოდნის ჩვენების ფორმებს.
   მოსწავლეების ნამუშევრებმა და აქტივობამ უნდა წარმოაჩინოს მიღწეულია თუ არა სტანდარტი. უნდა შეძლონ მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება, რაც დაადასტურებს მიღებული ცოდნის სრულყოფილად გაგებას.
   მთავარია მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები, რომელიც აკავშირებს სასწავლო პროცესის სხვადასხვა დისციპლინას.
   მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები არსებითია,რათა შესაძლებელი გახდეს პროექტების ფოკუსირება ეფექტურ სწავლებაზე და ხელი შეუწყოს საგნობრივი სტანდარტების ძირითადი მიზნების მიღწევას. კითხვები მოსწავლეებს უბიძგებს, გამოიყენონ მაღალი სააზროვნო უნარები, ეხმარება მათ გაიაზრონ ზოგადი ცნებები და სთავაზობს სქემებს ფაქტობრივი ინფორმაციის ორგანიზებისათვის. მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები მოიცავს ზოგად, თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებს.
    ვინაიდან ზოგადი და თემატური კითხვები მოითხოვს შინაარსობრივ საკითხების სიღრმისეულ ცოდნას, ეს კი იწვევს მოსწავლეთა გააქტიურებას.
მოსწავლეები თავად ირჩევენ თემატიკას,სამუშაო პროცესისა და მიღებული ცოდნის ჩვენების ფორმებს.
   მოსწავლეების ნამუშევრებმა და აქტივობამ უნდა წარმოაჩინოს მიღწეულია თუ არა სტანდარტი. უნდა შეძლონ მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება, რაც დაადასტურებს მიღებული ცოდნის სრულყოფილად გაგებას.
   მთავარია მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები, რომელიც აკავშირებს სასწავლო პროცესის სხვადასხვა დისციპლინას.
   მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები არსებითია,რათა შესაძლებელი გახდეს პროექტების ფოკუსირება ეფექტურ სწავლებაზე და ხელი შეუწყოს საგნობრივი სტანდარტების ძირითადი მიზნების მიღწევას. კითხვები მოსწავლეებს უბიძგებს, გამოიყენონ მაღალი სააზროვნო უნარები, ეხმარება მათ გაიაზრონ ზოგადი ცნებები და სთავაზობს სქემებს ფაქტობრივი ინფორმაციის ორგანიზებისათვის. მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები მოიცავს ზოგად, თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებს.
    ვინაიდან ზოგადი და თემატური კითხვები მოითხოვს შინაარსობრივ საკითხების სიღრმისეულ ცოდნას, ეს კი იწვევს მოსწავლეთა გააქტიურებას.

Комментариев нет:

Отправить комментарий